כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור : עימות בין רונאלדו לאוהד שפרץ למגרש - לפתנאון.אם אהבתם את הסרטון תשתפו ותגיבו.

כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור : עימות בין רונאלדו לאוהד שפרץ למגרש - לפתנאון.אם אהבתם את הסרטון תשתפו ותגיבו.. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. רוני חיימוב 21 באפריל 2018 הזווית לחיבורים. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: האם זו הדוגמה שהוא רוצה להוות לבנו כריסטיאנו ג׳וניור הצעיר? כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו.

על כן, אין זה ממש מפתיע שכוכב יובנטוס מסתכל על בנו, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, וחש תסכול מסוים מכך שהתפוח נפל רחוק. קרא הכל על כריסטיאנו רונאלדו באתר גלובס: כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר, אולם הילד מגמגם ומתקשה בהגיית המילים. זו הזכייה הרביעית של רומאלדו בתואר בחמש השנים האחרונות.

כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור כובש את האיטלקים בגיל 8 | ספורט 1
כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור כובש את האיטלקים בגיל 8 | ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
ספורט מארח את צלמי הספורט ברני ארדוב (אוהד מכבי נתניה) ודני מרון לשיחה על התמונות והזיכרונות הגדולים בקריירה, ואת מתן בכור כדי לדון במספרת של רונאלדו ולהתכונן לרסלמניה 34. רונאלדו מתחרה מול בנו על התחרותיות של הפורטוגלי מיותר להרחיב, הפעם מי שהיה צריך להוכיח את כוחו מול כוכבה של ריאל מדריד בתחרות בעיטות חופשיות, הוא לא אחר מאשר בנו בן החמש, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור. זו הפעם החמישית שרונאלדו זוכה בתואר האישי החשוב ביותר בכדורגל ומשווה בכך את השיא של לאו מסי. בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. מי שהשיג את אחד הכרטיסים האחרונים לשם, הוא כריסטיאנו רונאלדו, האיש שאחרי עוד הופעה. קרא הכל על כריסטיאנו רונאלדו באתר גלובס: © europa press/europa press via getty images; בתצלום, בני הזוג יושבים יחדיו על הספה, הבעיטה ובנו הבכור, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור (7), מחזיקים את התאומים אווה ומאטאו בזרועותיהם.

הם נמסרו על ידי אם פונדקאית והיוו חלק מהמשפחה מאז יוני.

ספורט מארח את צלמי הספורט ברני ארדוב (אוהד מכבי נתניה) ודני מרון לשיחה על התמונות והזיכרונות הגדולים בקריירה, ואת מתן בכור כדי לדון במספרת של רונאלדו ולהתכונן לרסלמניה 34. קרא הכל על כריסטיאנו רונאלדו באתר גלובס: יום שני, 25 בדצמבר 2017. צחקוקים מלגלגים נשמעים מהקהל שבאולם. מה השם המלא של כריסטינו רונאלדו? רונאלדו, מסי, סוארז, דמבלה, מוריניו ועוד במקבץ קורע במיוחד. בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה עם 20.2 מיליון לישט. מי שהשיג את אחד הכרטיסים האחרונים לשם, הוא כריסטיאנו רונאלדו, האיש שאחרי עוד הופעה. במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. בנוסף לשחקנים המוזכרים, ריאל קיבלה בחלון ההעברות את ויניסיוס ג'וניור שסיים את תקופת ההשאלה בפלמנגו. זו הזכייה הרביעית של רומאלדו בתואר בחמש השנים האחרונות. אותו מקור גילה לצהובון הבריטי ששני התאומים יגיעו לאחר הלידה לביתו המפואר של רונאלדו. המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עבור כריסטיאנו רונאלדו (32).

כמה אתם יודעים על כריסטיאנו רונאלדו. אלימות במשחק כדורסל המאמן הבא לקח קשה את החלטת השופטים. הנגן של ריאל מדריד המשיכה מתחמם, אבל כאשר הקבוצה בדרך לחדר ההלבשה, הוא שלף ונתן את החולצה של הילד הקטן. האם זו הדוגמה שהוא רוצה להוות לבנו כריסטיאנו ג׳וניור הצעיר? רונאלדו, מסי, סוארז, דמבלה, מוריניו ועוד במקבץ קורע במיוחד.

האתר של רונאלדו, דף הבית
האתר של רונאלדו, דף הבית from www.ronaldo7.net
כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור | טוויטר. האם זו הדוגמה שהוא רוצה להוות לבנו כריסטיאנו ג׳וניור הצעיר? המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר, אולם הילד מגמגם ומתקשה בהגיית המילים. יש שני חלקים אחלד ארוך ואחד קצר תהנו. יש לו אח ושתי אחיות. נסו את מזלכם עם חידון רונאלדו האולטימטיבי. רונאלדו מתחרה מול בנו על התחרותיות של הפורטוגלי מיותר להרחיב, הפעם מי שהיה צריך להוכיח את כוחו מול כוכבה של ריאל מדריד בתחרות בעיטות חופשיות, הוא לא אחר מאשר בנו בן החמש, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור. כריסטיאנו רונאלדו אבא כבר שבע שנים, מאז שנולד בנו כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, אבל כעת עומד להיות אבא לשלושה.

ספורט מארח את צלמי הספורט ברני ארדוב (אוהד מכבי נתניה) ודני מרון לשיחה על התמונות והזיכרונות הגדולים בקריירה, ואת מתן בכור כדי לדון במספרת של רונאלדו ולהתכונן לרסלמניה 34.

כמה אתם יודעים על כריסטיאנו רונאלדו. בתצלום, בני הזוג יושבים יחדיו על הספה, הבעיטה ובנו הבכור, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור (7), מחזיקים את התאומים אווה ומאטאו בזרועותיהם. 1.ספיישל ג'ונ יור בדרך אליכם! כריסטיאנו רונאלדו אבא כבר שבע שנים, מאז שנולד בנו כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, אבל כעת עומד להיות אבא לשלושה. בנוסף לשחקנים המוזכרים, ריאל קיבלה בחלון ההעברות את ויניסיוס ג'וניור שסיים את תקופת ההשאלה בפלמנגו. כריסטיאנו רונאלדו, כוכב ריאל מדריד, שהוביל אותה לתארים הנחשקים ביותר במשך תשע שנים, חתם על חוזה ענק עם חברת יובנטוס האיטלקית. הם נמסרו על ידי אם פונדקאית והיוו חלק מהמשפחה מאז יוני. רונאלדו זכה בתואר כדורגלן השנה 2017, שמעשית מתייחס לעונת 2016/17, כשהוא מקדים את מסי ובמקום השלישי. צחקוקים מלגלגים נשמעים מהקהל שבאולם. כאן 11 | הצגה גדולה אמש של כריסטיאנו רונאלדו, עם שלושער מול אתלטיקו מדריד בחצי גמר ליגת האלופות. זו הפעם החמישית שרונאלדו זוכה בתואר האישי החשוב ביותר בכדורגל ומשווה בכך את השיא של לאו מסי. אלימות במשחק כדורסל המאמן הבא לקח קשה את החלטת השופטים. בסאן הבריטי צוטטו מקור שטען כי הלידה של השניים צפויה בקרוב.

לפתנאון.אם אהבתם את הסרטון תשתפו ותגיבו. אותו מקור גילה לצהובון הבריטי ששני התאומים יגיעו לאחר הלידה לביתו המפואר של רונאלדו. בתצלום, בני הזוג יושבים יחדיו על הספה, הבעיטה ובנו הבכור, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור (7), מחזיקים את התאומים אווה ומאטאו בזרועותיהם. אנזו פאטי או ויניסיוס ג'וניור? תביעת הענק נגד כריסטיאנו רונאלדו.

האתר של רונאלדו, דף הבית
האתר של רונאלדו, דף הבית from www.ronaldo7.net
קרא הכל על כריסטיאנו רונאלדו באתר גלובס: רונאלדו מתחרה מול בנו על התחרותיות של הפורטוגלי מיותר להרחיב, הפעם מי שהיה צריך להוכיח את כוחו מול כוכבה של ריאל מדריד בתחרות בעיטות חופשיות, הוא לא אחר מאשר בנו בן החמש, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור. כריסטיאנו רונאלדו, כוכב ריאל מדריד, שהוביל אותה לתארים הנחשקים ביותר במשך תשע שנים, חתם על חוזה ענק עם חברת יובנטוס האיטלקית. הם נמסרו על ידי אם פונדקאית והיוו חלק מהמשפחה מאז יוני. כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור | טוויטר. כריסטיאנו רונאלדו זכה, כצפוי, בתואר כדור הזהב לשנת 2017. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. כריסטיאנו רונאלדו מחזיק כרגע בתואר כדור הזהב, והוא יקווה להגן על התואר נגד יריבו הנצחי ליאו מסי ושוער באיירן מינכן מנואל נוייר.

כריסטיאנו רונאלדו זכה, כצפוי, בתואר כדור הזהב לשנת 2017.

כל 32 הנבחרות שישחקו במונדיאל בברזיל נקבעו אמש. בסאן הבריטי צוטטו מקור שטען כי הלידה של השניים צפויה בקרוב. זו הפעם החמישית שרונאלדו זוכה בתואר האישי החשוב ביותר בכדורגל ומשווה בכך את השיא של לאו מסי. כמה אחים ואחיות יש לכריסטיאנו רונאלדו? המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר, אולם הילד מגמגם ומתקשה בהגיית המילים. אין כמעט אדם בעולם שלא מכיר את אישיות הספורט העצומה הזו, שכיום מתאפיינת ביכולת כיבוש שערים מטורפת, שנעלמת מעט בצל האגו העצום והמנופח שלו. כריסטיאנו רונאלדו ובנו מתחרים (טוויטר). ספורט מארח את צלמי הספורט ברני ארדוב (אוהד מכבי נתניה) ודני מרון לשיחה על התמונות והזיכרונות הגדולים בקריירה, ואת מתן בכור כדי לדון במספרת של רונאלדו ולהתכונן לרסלמניה 34. Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה: הנגן של ריאל מדריד המשיכה מתחמם, אבל כאשר הקבוצה בדרך לחדר ההלבשה, הוא שלף ונתן את החולצה של הילד הקטן. כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו. תביעת הענק נגד כריסטיאנו רונאלדו. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית:

טקס כדור הזהב יערך ביום שני הקרוב, כך שזה רק טבעי שהנתונים של השחקנים המועמדים ינותחו ועמדו במבחן כריסטיאנו רונאלדו. חושבים אתם מכירים את כריסטיאנו רונאלדו?

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook